divendres, 14 de maig del 2010

ERIC: La meva maqueta...


Hola, soc l’Eric, i ara em toca a mi explicar-vos com es i com he fet la meva maqueta,
ha valgut molt la pena i m’ho he passat súper fent-la!!

Primer vaig agafar una cartolina blanca i vaig fer dos cercles i els vaig retallar, i desprès vaig fer un tall i vaig agafar una banda de la cartolina i ho vaig grapar a l’altre costat. I desprès vaig fer el mateix amb l’altra.


A continuació, vaig agafar una cartolina i la vaig ficar al voltant dels cercles i desprès vaig ficar pega als cercles, i vaig ficar un paper.
Tot seguit, vaig retallar una porta i vaig ficar-hi una tela i vaig ficar després les banderes i les llums.

Amb paper vaig tapar el fil de les llums.

Ara, quan l’endollo a la corrent, sembla que només resta dir.....

QUE COMENCI L’ESPECTACLE!

Que us sembla com he fet la maqueta??

Gracies a tots!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Plantilla original blogspot modificada por plantillas blog